به گزارش روابط عمومی کانون و موسسه کوثر؛ ظهر دیروز سه شنبه جناب آقای ایوب علایی عضو محترم شورای اسلامی شهر اسلامشهر و مربی تیم ملی کُشتی جمهوری اسلامی ایران به صورت سرزده از کانون و موسسه کوثر بازدید نمودند .

ایشان طی این نشست با استاد سید جلیل قاسمی (رئیس محترم انجمن خوشنویسان اسلامشهر) و مهندس هادی محمودی مدیر کانون وموسسه کوثر در جریان برخی مشکلات فرهنگی و هنری  در سطح شهرستان و شهرک قائمیه قرار گرفتند .

آقای علایی خاطر نشان کردند که در دوره پنجم شورای اسلامی شهر اسلامشهرتوجه بسیار ویژه ای در رابطه با انجام پروژه های عمرانی و فضای سبز در سطح شهرستان و شهرک قائمیه صورت گرفته که برای شهروندان بسیار مشهود است. ایشان همچنین در رابطه با اقدامات هنری ، قرآنی ،فرهنگی،مذهبی و اجتماعی صورت گرفته در دوره پنجم شورای اسلامی شهر اسلامشهر توضیحاتی را دادند. 

در ادامه ایشان بر این اذعان داشتند که فعالیت های عمرانی در سطح شهرستان پر رنگ تر از فعالیت های هنری ،فرهنگی و اجتماعی بوده که میبایست مسئولین شهرستانی نسبت به این قضیه اقدامات لازم را  انجام دهند و نیز در شورای اسلامی شهراسلامشهر  همیشه مشکلات قرآنی ،فرهنگی و هنری دغدغه اصلی ما بوده و تمام سعی و تلاش خود را خواهیم کرد تا  مشکلات فرهنگی هنری و اجتماعی شهرستان حل شود .

ایشان در انتها از زحمات مدیران و اساتید فرهنگی،قرآنی  و هنری شهرستان اسلامشهر تشکر کردند و خاطر نشان کردند که بار مشکلات فرهنگی و هنری بر دوش این عزیزان میباشد . امیدواریم با انجام فعالیت های مسمر ثمرقرآنی ، فرهنگی و هنری  در سطح شهرستان باری از دوش این عزیزان برداریم .


کانون و موسسه کوثر هنری ,شهرستان ,اسلامی ,کانون ,ایشان ,فرهنگی ,شورای اسلامی ,موسسه کوثر ,مشکلات فرهنگی ,دوره پنجم ,پنجم شورای ,پنجم شورای اسلامی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

آوینا کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. ainbowSi buy Maybe تحصیل در ترکیه Welcome To Hosseini HoMe