در سیستم امتیاز دهی برای مهاجرت به کانادا (CRS) شش فاکتور مهم وجود دارند که می توانند در نمره متقاضیان تاثیرگذار باشند. حداقل نمره ۶۷ یا بیشتر از ۱۰۰ نمره برای تایید صلاحیت جهت مهاجرت به کانادا تحت برنامه فدرال کارکنان متخصص و حرفه ای ضروری است.

مهارت های زبانی (حداکثر ۲۸ امتیاز)

توانایی ارتباط برقرار کردن و کار در یک یا هر دو زبان رسمی کشور کانادا یک فاکتور بسیار مهم در امتیاز دهی CRS به شمار می رود. دانستن زبان انگلیسی، فرانسوی و یا هر دو به شما کمک می کند تا در بازار کار کانادا موفق و فعال باشید.شما می توانید برای مهارت های زبانی خود در انگلیسی و فرانسوی تا ۲۸ نمره کسب کنید. امتیازات مربوطه بسته به توانایی و سطح مهارت شما در چهار بخش شنیداری (Listening)، صحبت کردن (Speaking)، خواندن (Reading) و نوشتار (Writing) داده خواهند شد.برای اثبات تسلط زبانی خود در انگلیسی و فرانسوی باید یک آزمون بین المللی زبان را از مراکز مورد تایید سازمان شهروندی و مهاجرت کانادا کسب کنید. در صورتی که همراه با مدارک خود نتایج مربوط به آزمون زبان انگلیسی و یا فرانسوی را برای مسئولین این سازمان ارسال نکنید، دعوت نامه شما برای اپلای ارسال نخواهد شد. نتایج شما در آزمون بین المللی زبان باید نشان دهند که به سطح و درجه مورد نیاز رسیده اید.

تحصیلات (ماکسیموم ۲۵ امتیاز)

برای میزان تحصیلات خود نیز می توانید در حین تقاضا برای مهاجرت به کانادا امتیازاتی را دریافت کنید. برای گرفتن امتیاز تنها کاری که باید بکنید این است که:

اثبات کنید که یک دیپلم کانادایی یا مدرک را به دست آورده اید یااز یک مرکز مورد تایید سازمان اقامت و مهاجرت کانادا (CIC) بخواهید تا تحصیلات شما در خارج از کانادا را ارزیابی کرده و میزان اعتبار و برابری آن با مدارک و تحصیلات کشور کانادا را مشخص کند.شما باید گواهی نامه کانادایی و یا گواهی نامه مدرک تحصیلی خارجی خود را که توسط موسسات معتبر ارزیابی شده است در حین تقاضا برای مهاجرت اعلام کنید.

تجربه شغلی (ماکسیموم امتیاز ۱۵)

شما می توانید به تعداد سال هایی که در یک شغل تمام وقتی درآمدزا فعال بودید امتیازاتی کسب کنید ( حداقل ۳۰ ساعت در هر هفته و یا یک میزان مشابه برای شغلی پاره وقت).

طبقه بندی حرفه ای ملی NOC

طبقه بندی حرفه ای ملی یا همان NOC یک سیستم خاص است که شغل های مختلف را در اقتصاد کانادا طبقه بندی و متمایز می سازد. این سیستم وظایف، مهارت ها، استعداد ها و نیازمندی های شغلی را برای شغل های مختلف تشریح می کند.

سن و سال (ماکسیموم امتیاز ۱۲)

در زمینه سن و سال نیز می توانید بر اساس سنی که در زمان تقاضا برای مهاجرت و کار دارید امتیازی به دست آورید. این امتیاز زمانی داده می شود که اداره مرکزی مربوطه فرم تقاضای شما را دریافت کند.

شغل مشخص شده در کشور کانادا (ماکسیموم امتیاز ۱۰)

در صورت داشتن درخواست شغلی تمام وقت و دائمی از یک شرکت یا کار آفرین کانادایی نیز می توانید امتیازاتی به دست آورید. این شغل باید قبل از زمان تقاضای شما برای مهاجرت به عنوان یک فرد متخصص فدرال به شما به صورت رسمی پیشنهاد شده باشد.

انطباق پذیری و سازگاری (ماکسیموم ۱۰ امتیاز)

اگر شما همسری دارید و یا یک شریک حقوقی دارید که با شما به کانادا مهاجرت می کند، آن ها هم می توانند امتیازاتی برای انطباق پذیری و سازگاری خود به دست آورند. شما می توانید برای هر آیتم فقط یک بار امتیاز به دست آورید.

 

دکتر مرجان آتشی گلستان

مؤسسه حقوقی اپلو


Roza-afshar امتیاز ,کانادا ,مهاجرت ,توانید ,زبان ,ماکسیموم ,برای مهاجرت ,طبقه بندی ,تقاضا برای ,کشور کانادا ,ماکسیموم امتیاز ,مورد تایید سازمان منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اجناس فوق العاده خودم فرات laparoscopy انجام پروژه های برنامه نویسی jahansole آی تی ایران