تراشیدن ریش احتمالا منفورترین کار روتین روزانه برای مردان می باشد. با این حال، این کار برای داشتن ظاهری آراسته و جذاب در محیط کار و اجتماع ضروری است. هیچ کس زود بیدار شدن برای تراشیدن ریش را دوست ندارد. مخصوصا زمانی که در پایان روز کاری سایه غیر جذاب و نامرتب ریش دوباره پدیدار می شود. پاسخ ایده آل به این مشکل لیزر موی ریش مردان است.لیزر موی ریش مردان به سرعت به بهترین گزینه درمانی برای مردان تبدیل شده است. این روش نه تنها بسیار موثر است بلکه نسبتا پر هزینه نبوده، فرایندی بدون درد داشته و نتایج آن بسیار طولانی مدت هستند. به همین ترتیب، تعجبی ندارد که لیزر رفع مو های صورت برای مردان به سرعت بسیار محبوب شود.

لیزر مو های زیر پوستی

مردان بسیاری از مو های زیر پوستی ناشی از اصلاح مداوم ریش رنج می برند. مو های زیر پوستی می توانند به عفونت فولیکول مو (فولیکولیت) یا آسیب های پوستی ناخوشایند منجر شوند. لیزر موی ریش مردان می تواند برای مردانی با پوست تیره یا روشن به طور موثری از این مشکل عود کننده پیشگیری می کند.

فولیکولیت هنگامی رخ می دهد که فولیکول های مو اغلب به وسیله استافیلوکو اورئوس یا یک باکتری دیگر آلوده می شوند. عفونت های شدید می توانند سبب ریزش دائمی مو و ایجاد جای زخم شوند. حتی فولیکولیت های خفیف نیز می توانند ناراحت کننده و خجالت آور باشند.

چه مقدار مو در این روش لیزر می شود؟

این مورد بر عهده خود فرد قرار می گیرد. در حالی که برخی مردان تمایل دارند قسمت چانه و یا فقط سبیل خود را نگه دارند و لیزر نکنند؛ برخی دیگر ترجیح می دهند که تمام ریش و سبیل آن ها لیزر شده و از بین رود. هنگامی که فرد برای مشاوره اولیه مراجعه می کند، یک تکنسین، نوع پوست و مو های فرد را ارزیابی کرده، در ارتباط با ترجیحات او بحث کرده، گزینه های درمانی را توضیح داده و بهترین برنامه درمانی را برای او مشخص می کند.

لیزر ریش برای چه مردانی مناسب است؟

لیزر ریش برای مردانی مناسب است که مو های ریشی به رنگ سیاه یا قهوه ای دارند. این مورد به این دلیل است که نور لیزری که برای تخریب ریشه های فولیکول مو استفاده می شود به آسانی توسط رنگ دانه های تیره جذب می گردد. اگر افرادی که به صورت طبیعی بور بوده و یا مو هایی با رنگ روشن دارند؛ دارای موی های صورت تیره ای باشند (اغلب موارد به این گونه است)، این فرایند باز هم می تواند برای آن ها مناسب باشد.

مدت زمان لیزر موی ریش مردان

لیزر رفع مو ها نسبت به دیگر روش های از بین بردن مو بسیار سریع تر می باشد. به طور میانگین، لیزر تمام ناحیه ریش اغلب بین 30 تا 60 دقیقه به طول خواهد انجامید.

آیا لیزر رفع مو ها دردناک است؟

لیزر رفع موها فرایندی نسبتا بدون درد است و در صورتی که مو های صورت بسیار متراکم بوده و یا فرد پوستی حساس داشته باشد، می توان قبل از فرایند یک داروی بی حسی موضعی، تجویزی و موثر بر روی پوست او اعمال کرد. ترکیب ژل بی حسی از یک داروخانه و بر طبق توصیه های دقیق و بنابر ویژگی های شخص مورد نظر تهیه می شود. 

هزینه لیزر ریش صورت

هزینه لیزر موی ریش مردان مخصوصا در مقایسه با دیگر روش های از بین بردن مو به طور شگفت آوری مقرون به صرفه است. با اینکه قیمت ها بسته به مقدار و بافت مو ها تفاوت دارند. همچنین در مراکز مختلف درمانی نیز این مقدار تفاوت دارد.

 

پوست پدیا

مرجع تخصصی پوست و مو و زیبایی

 

 


Roza-afshar لیزر ,مردان ,پوست ,پوستی ,صورت ,درمانی ,برای مردان ,هزینه لیزر ,است؟ لیزر ,برای مردانی ,تواند برای منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

یه دریا طراحی سایت امور فرهنگی اتحاد ساقدر ایران کلید پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان معرفی کالا فروشگاهی جملات و پیامهای زیبا برای صبح و مناسبت‌ها دوراهی سد موزئیک قطره های باران