کمبود پرستار خانگی در کانادا

در آغاز این قرن جدید، از آنجایی که درصد افراد سالمند کانادا نسبت به دیگر جمعیت های سنی با سرعت بیشتری افزایش یافته است، این کشور با پیری چشم گیر جامعه خود مواجه شده است. در سال ۲۰۱۳ نزدیک به ۴.۶ میلیون کانادایی در سنین ۶۵ سال یا بالا تر بودند. تخمین زده می شود که این عدد در ۲۵ سال آینده به ۲ برابر برسد. امروزه، وجود نیاز به نیروی کار در زمینه پرستاری منزل احساس می شود. همچنین، تعداد افراد کانادایی یا دارندگان اقامت دائم این کشور که حاضر به انتخاب شغل پرستار خانگی هستند محدود بوده و نمی توانند این موقعیت های شغلی را پر کنند.در پاسخ به این نیاز برنامه پرستار خانگی ایجاد شد تا ورود پرستاران خانگی خارجی آسان تر شود.

معیار های لازم برای پرستاران خانگی چیست؟

برای واجد شرایط شدن جهت اقدام از طریق برنامه پرستاران خانگی، متقاضیان باید موارد زیر را داشته باشند:

تحصیلات

متقاضیان برنامه پرستاران خانگی در کانادا باید مدرکی معادل آموزش متوسطه کانادا (دیپلم) را داشته باشند که برابر با ۷۲ واحد از تحصیلات آموزش پسا متوسطه می باشد.

مهارت و تجربه

متقاضیان برنامه پرستاران خانگی که تمایل به کار به عنوان یک پرستار خانگی را دارند باید حداقل های مهارتی و فنی زیر را داشته باشند:

متقاضیان باید دوره ای حرفه ای را در مراکز مهارتی تایید شده توسط مراجع آموزشی محلی گذرانده باشند. این دوره خود نیز باید با موقعیت شغلی مورد نیاز مرتبط بوده و موارد مورد نیاز برای پرستاران خانگی کانادا را در بر گیرد.متقاضیان باید تجربه ای حداقل ۶ ماهه در یک محیط سازمانی داشته باشند. از جمله این محیط ها می توان به مهد کودک، بیمارستان، خانه سالمندان و… اشاره کرد.متقاضیان باید حداقل ۶ ماه به صورت تمام وقت (به طور متوسط ۲۵ تا ۳۰ ساعت در هفته) در یک هنرستان در زمینه های آموزش پیش دبستانی، مراقبت از سالمندان و پرستاری کودکان یا سالمندان مهارت کسب نموده باشند.

تجربه کاری

متقاضی باید تجربه کاری تمام وقت به مدت حداقل یک سال یا بیشتر داشته و استخدام او همراه با دریافت حقوق باشد. این استخدام باید شامل حداقل ۶ ماه استخدام توسط یک کارفرما بوده و تجربه کاری او باید ظرف ۳ سال قبل از روز ثبت تقاضای متقاضی برای دریافت اجازه کار بدست آمده باشد.

زبان

متقاضی باید قادر به صحبت کردن، خواندن و درک زبان انگلیسی یا فرانسوی باشد. این سطح دانش باید به اندازه ای باشد که فرد بتواند در محیط خانه همانند محیط خارج از آن به صورت مستقل عمل کند.

پرستارخانگی در کانادا چه مسئولیت هایی دارد؟

مسئولیت های پرستار خانگی می توانند شامل موارد زیر شوند:

*آشپزی و انجام کار های سبک خانه داری  *شستن لباس ها و تعویض پوشش های تخت  * کردن و انجام کار های روزمره  *همیاری به افراد و کمک به آن ها در انجام تمرینات محدوده حرکتی  *کمک به افراد در حمام کردن، تعویض لباس و موارد آراستگی ظاهری  *رساندن افراد به ملاقات های پزشک، سوپر مارکت ها، دارو خانه ها و بازگرداندن آن ها  *همیاری در راه رفتن و جا به جا شدن از تخت تا ویلچر  *گزارش وضعیت فرد به خانواده  *یادآوری وعده های مصرف دارو

شرایط استخدام پرستار خانگی در کانادا

*متقاضی باید ۳ مرجع غیر خانوادگی را ارائه دهد. *متقاضی باید جهت تعیین واجد شرایط بودن یک مصاحبه را بگذراند. *متقاضی باید مایل به پیروی از قوانین موجود در خانه خانواده میزبان بوده و با افراد خانواده، فرزندان و دارایی های آن ها با دقت و احترام رفتار کند. *متقاضی باید به سپری کردن یک سال تمام متعهد شود. فرد باید جهت اطمینان دادن از تعهد خود به برنامه، مبلغی را به عنوان حسن نیت سپرده بگذارد. *متقاضی باید سیگاری نبوده و اظهارنامه ای را در این جهت امضا کند. *متقاضی باید به ارائه خدمات مرتبط با مراقبت از کودک و سالمند و همچنین کار های سبک خانگی به مدت حداقل ۳۵ ساعت در هفته تعهد دهد.

 

موسسه حقوقی اَپلو | مهاجرت به کانادا | اخذ اقامت کانادا | اخذ پاسپورت کانادا


Roza-afshar خانگی ,کانادا ,پرستار ,متقاضیان ,حداقل ,پرستاران ,پرستار خانگی , *متقاضی باید ,پرستاران خانگی ,متقاضیان باید ,داشته باشند ,برنامه پرستاران خان منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دلپذیر و شاد بودن مدرسه dreamshop درمان در منزل williamaxb89 home ❤❤❤محکوم به سکوت ❤❤❤ من f89 اورگانیــــک فود 2016