زمانی که شما میخواهید بهترین پزشک متخصص قلب را پیدا کنید، مهم است یک به پزشکی مراجعه کنید که در مشکلی که شما دارید دارای تحربه باشد. همچنین به کسی نیاز دارید که با روش ارتباطی شما هماهنگ باشد. نخستین گام برای بهبود سلامت قلب و ایجاد ارتباط مناسب پزشک-بیمار، یک انتخاب آگاهانه است.

 ۱-توصیه های پزشک عمومی خانواده

بسته به این که کجا زندگی میکنید، ممکن است چندین متخصص قلب برای انتخاب داشته باشید.پزشک شما با بسیاری از متخصصان قلب در ارتباط است، به خصوص اگر شما در شهر زندگی میکنید، پزشکتان می داند که چه متخصصی در چه زمینه ای مناسب است و شما را نزد شخص درستی می فرستد.

۲-مدرک تحصیلی متخصص قلب

به دنبال متخصصی بگردید که بورد تخصصی داشته باشد. داشتن بورد تخصصی در زمینه بیماری های قلبی به این معنی است که پزشک فقط همین تخصص را مطالعه نکرده است، بلکه آزمون های دقیق را قبول شده است. “این یک معیار مناسب برای آن است که بدانید متخصص شما به روز است.”اینترنت یک ابزار قدرتمند برای یافتن اطلاعات درمورد پزشکان است. شما میتوانید اطلاعات پزشکان را در سایت های مرجع و حتی سایت خود پزشکان بیابید.

3-پاسخگویی آنلاین پزشک

شاید جالب باشد که بدانید امروزه معیارهایی که برای شناخت بهترین متخصص قلب وجود دارد با گذشته تفاوت هایی داشته است. در دنیای امروز که عصر اینترنت و شبکه های اجتماعی است، بسیاری از بیماران تمایل دارند مشکلات ابتدایی خود را از این طریق با پزشک مورد اعتماد خود مطرح کنند و در مراحل بعدی به مطب پزشک مراجعه نمایند.بنابراین پاسخگویی واضح و شفاف دکتر، برای توضیح شدت بیماری و مراحل درمان به بیمار بسیار اهمیت دارد.

۴-اگر میتوانید، برای یافتن متخصص قلبتان در منطقه خودتان بمانید

لازم نیست برای بهترین درمان ها به بیمارستان های دورتر سفر کنید. اغلب، متخصصان قلب محلی مراقبت های مناسبی برای مشکلات قلبی متداول مانند بیماری شریان کرونری ارائه می دهند. زمانی که شما به یک بیماری مبتلا شوید که نیاز به متخصص داشته باشید، متخصص قلب محلی شما آن را تشخیص می دهد و در صورت نیاز شما را به یک بیمارستان دورتر ارجاع خواهد داد.

5-استفاده از نظرات دیگران

نظرات دیگر بیماران میتواند کمک کننده باشد، اما به آن دلیل، به سادگی متخصص قلبتان را انتخاب نکنید. بعضی اوقات پزشکان خیلی باسواد و مجرب نظرات کمتری دارند، برای مثال، نیتی یک بیمار از دکتر به دلیل مدت زمان زیاد انتظار و نداشتن پارکینگ. “این ها زمانی اطلاعات خوبی هستند که میخواهید به یک گاه خوار و بار بروید.” “من فکر میکنم این اطلاعات زمانی که میخواهید به یک متخصص مراجعه کنید اهمیتی نخواهد داشت.”

۶-توانایی دریافت نیاز های بیمار

قبل از اولین ویزیت، به کارکنان بخش بگویید که برای صحبت با پزشکتان به زمان بیشتری نیاز دارید. درمورد تمام چیزهایی که نگران آن ها هستید سوال کنید، بدانید هنگامی که متخصص شما نباشد، چه کسی مسئولیت های او را انجام خواهد داد، همچنین بدانید چه وقت هایی متخصص شما در دسترس است.مراقبت های قلبی متداول شما میتواند برای تمام زندگی شما ادامه یابد، بنابراین در صحبت کردن با متخصص قلبتان راحت باشید و ارتباط شفاف با او نیازی است که اهمیت زیادی خواهد داشد.

۷-پزشک مناسبی برای مشکلات خود انتخاب کنید

پافشاری روی نظرات دوستان و خانوده تان همیشه ایده خوبی نخواهد بود، زیرا نیاز آن ها به متخصص قلب ممکن است با نیاز شما متفاوت باشد. “شما الزاما یک متخصص قلب خانوادگی نباید داشته باشید، زیرا همه افراد یک مشکل مشابه ندارند.” یک متخصص با بهترین سابقه کاری و تجربه در زمینه مشکل قلبی خودتان انتخاب کنید.

 

دکتر آرزو خسروی

متخصص قلب و عروق و فوق تخصص اکوکاردیوگرافی


Roza-afshar متخصص ,پزشک ,داشته ,پزشکان ,زمانی ,بدانید ,برای یافتن ,متخصص قلبتان ,برای مشکلات ,قلبی متداول ,انتخاب کنید منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

سامانه دانلود-موزیک,فیلم و سریال,بازی مطالب ورزشی تضمین بار تهران طراحی سئو Game Shoe مشاوره حقوقی